Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Interview -Xenia @ Superstars!

By Deniz!
Αν και μικρή, ασχολείσαι ενεργά με τη δημοσιογραφία τον τελευταίο καιρό. Για πες μας, πως ξεκινάει το ταξίδι σου στον χώρο;

Η αλήθεια είναι ότι η δημοσιογραφία με προσέλκυε πάντα. Το μυστήριο που κρύβει σε συνδυασμό με τη λάμψη που ακτινοβολεί είναι τα ιδανικά συστατικά για να θελήσει κάποιος να ασχοληθεί μαζί της . Στην πορεία όμως καταλαβαίνεις ότι αυτός ο χώρος δεν δωρίζεται εύκολα. Εμένα όμως θα έλεγα ότι μου χαρίστηκε μέσω του superstars , το οποίο πίστεψε σε μένα και μου έδωσε μία σημαντική θέση στο περιοδικό καθώς επίσης με έκανε και επίσημο μέλος της συντακτικής ομάδας και τους ευχαριστώ πολύ όλους. Μετά από λίγο καιρό, το μικρόβιο της δημοσιογραφίας με είχε κυριαρχήσει.

Στο μέλλον σκέφτεσαι να σπουδάσεις δημοσιογραφία δηλαδή;
Αρχικά, θέλω να αφιερώσω τις σπουδές μου στο management και στο marketing. Εξάλλου, πιστεύω ακράδαντα ότι η δημοσιογραφία δεν διδάσκεται αλλά πηγάζει από μέσα σου. Είναι η ανάγκη για επικοινωνία, για έκφραση και παιχνίδι με τον λόγο. Προσωπικά, πάντα είχα την τάση να δίνω τις δικές μου εξηγήσεις στα γεγονότα, να κάνω ερωτήσεις ώστε να κατανοώ κάποιον ή κάτι και να έχω μία καλοπροαίρετη περιέργεια να ανακαλύπτω τους αθέατους κόσμους , η οποία δεν με αφήνει στιγμή σε ηρεμία. Στη συνέχεια, μπορεί να παρακολουθήσω σεμινάρια απλά για να μάθω κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με τον κλάδο ,τις οποίες φυσικά και δεν γνωρίζω τώρα.

Με τι άλλο ασχολείσαι;
Λατρεύω τον αθλητισμό και τις ξένες γλώσσες. Ήδη μιλάω τέσσερις , αγγλικά, γαλλικά, ισπανικά και ρουμάνικα . Δεν επαναπαύομαι όμως, γιατί έχω βάλει στόχο να μάθω όσες περισσότερες μπορώ!! Επίσης, από πολύ μικρή έχω γράψει διάφορα βιβλία τα οποία δεν τα έχω εκδώσει και ελπίζω να το κάνω κάποια στιγμή. Τέλος, μου αρέσει η φωτογραφία και οι διαγωνισμοί. Γενικά, πιστεύω ό, τι και οι Αρχαίοι Αθηναίοι, «ο σωστός πολίτης είναι ο ενεργός» .

Το μεγαλύτερό σου όνειρο;
Η δουλειά που θα κάνω να μου δώσει το προνόμιο να ταξιδεύω ανά τακτά χρονικά διαστήματα σε όλον τον κόσμο και να γευτώ τις ομορφιές του κάθε πολιτισμού!!

Σε τρομάζουν οι μέρες που έρχονται;
Γενικά, είμαι φύσει αισιόδοξη. Πιστεύω πως στο τέλος όλα θα πάνε καλά, κι αν δεν είναι καλά τότε δεν ήρθε ακόμα το τέλος. Παρόλα αυτά είμαι έχω και μία ρεαλιστική φλέβα η οποία με συγκρατεί από τα πάθη μου. Με τρομάζει η ιδέα να μην πραγματοποιηθούν τα όνειρά μου παρά την ισχυρή θέληση που έχω να τα υλοποιήσω. Τίποτα άλλο. Έχω την ικανότητα να προσαρμόζομαι και να βρίσκω εύκολα εναλλακτικές λύσεις προκειμένου να φτάσω στον στόχο μου έστω και καθυστερημένα.

Θα ζούσες στο εξωτερικό;
Φυσικά. Δεν έχω πρόβλημα με όποια χώρα κι αν με πήγαιναν. Αλλά κι από εκεί θα πρέπει να εξασφαλίσω τα ταξίδια μου (γέλια). Μπορώ να ζήσω και στη βροχερή Αγγλία, αλλά και στο ζεστό Ντουμπάι, αρκεί να κάνω το επάγγελμα που με γεμίζει και μου παρέχει την ποιότητα ζωής που επιθυμώ.

Πώς διασκεδάζεις;
Με ποικίλους τρόπους . Έρχονται μέρες που θέλω να βλέπω συνέχεια ταινίες κι άλλες που θέλω να βγω , να δω κόσμο και να ακούσω μουσική. Διασκεδάζω όταν μιλάω με τη μαμά μου με την οποία λατρεύω να ανταλλάζω απόψεις, να παίρνω συμβουλές και δύναμη . Επιπρόσθετα, ψυχαγωγούμαι όταν διαβάζω ένα καλό βιβλίο ή όταν κάνω έρευνα στο internet.

Πιστεύεις επομένως ότι η οικογένεια παίζει κυρίαρχο ρόλο στην επιτυχία ενός ατόμου;
Σίγουρα. Η ζωή βέβαια, πάντα βρίσκει τρόπους να μας ταράξει τα δεδομένα αλλά σε γενικές γραμμές η οικογένεια καθορίζει την προσωπικότητα του ατόμου. Το παιδί από έμβρυο υιοθετεί τις συνήθειες της μάνας. Επιπλέον, υποστηρίζω ότι δεν μεγαλώνουν οι αυστηροί γονείς υγιείς προσωπικότητες αλλά εκείνοι που ξέρουν να καλλιεργήσουν την επικοινωνία με τον παιδί τους. Αν χαθεί η επαφή, μεγαλώνει το χάσμα και τα μέλη είναι πιο επιρρεπή στην αποξένωση ή την αποκοπή από τον οικογενειακό κλοιό.

Οι φίλοι σου φροντίζεις να έχουν τις ίδιες απόψεις με σένα;
Όχι φυσικά. Σκοπός είναι να παίρνεις από τον κάθε άνθρωπο κάτι καινούργιο και κάτι διαφορετικό! Εξ’ άλλου αν περιμέναμε να βρούμε κάποιον όμοιο με μας το πιο πιθανό είναι ότι θα περνούσαμε τη ζωή μόνοι με σαράντα γάτες. Δεν φοβάμαι να αγαπήσω τη διαφορετικότητα των ατόμων αρκεί να μην βλάπτει τη δική μου. Από μικρή μου άρεσαν οι συζητήσεις με τους μεγαλύτερους, και έχω κρατήσει αυτήν τη συνήθεια. Αντίθετα, με τους νεώτερους μπορείς να περάσεις καλά στο «σήμερα» , να γελάσεις με πιο απλά πράγματα τα οποία θα σου αφήσουν ευχάριστες αναμνήσεις «αύριο» ! Η ζωή είναι πάνω απ’ όλα στιγμές και για να τις απολαύσουμε πρέπει να αποποιηθούμε τα στερεότυπα και τον ναρκισσισμό .
971364_10201765301563657_2109660791_n8579_10201397749735091_742335369_n58498_10201070262948126_1268693220_n

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου