Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013

Τίνα Μελά

1)      Τραγουδίστρια και μοντέλο. Συνδυάζονται εύκολα αυτά τα δύο επαγγέλματα τελικά;
Όταν τα αγαπάς και τα δύο πολύ, ναι, μπορείς και τα συνδυάζεις. Αν και πλέον, δεν κάνω πολλές δουλειές σαν μοντέλο, μόνο επιλεγμένες. Έχω αφιερωθεί στο τραγούδι αυτό το διάστημα. Μιας και μου έδωσε ο Βαλάντης την ευκαιρία στο ξεκίνημά μου να είμαι δίπλα του, και αφού μου δίνεται η ευκαιρία τώρα θέλω να τον ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου για όλη τη στήριξή του.
                                                                                                      
2)      Στις μέρες μας, ποιο έχει καλύτερη πληρωμή;
Και τα δύο δύσκολα. Απλά το τραγούδι έχει πιο πολλή δουλειά…. άρα και περισσότερα χρήματα.

3)      Τα σχέδιά σου για το μέλλον;
Για το άμεσο μέλλον συνεχίζω τις εμφανίσεις μου με τον Βαλάντη και τους The Hancover Band κάνοντας extra σε όλη την Ελλάδα και τέλος Αυγούστου μπαίνω στο studio για το πρώτο μου προσωπικό τραγούδι. Ελπίζω τέλος Σεπτέμβρη να είναι έτοιμο.

4)      Θα ήθελες να κάνεις οικογένεια;
Αυτή τη στιγμή δεν είναι στα σχέδιά μου.

5)      Έχεις εξαντλήσει ποτέ τον εαυτό σου από απαιτητικές δίαιτες;
Όχι, λόγω της δομής του σώματός μου δεν χρειάστηκε ποτέ. Ευτυχώς δηλαδή γιατί όσο κι αν δε μου φαίνεται είμαι φαγανό παιδί (γέλια).

6)      Το αγαπημένο σου μοντέλο;
Gisele Bundchen, Irina Shayk, Candice Swanepoel.

7)      Σε ποιον οίκο θα ήθελες να δουλέψεις;
Victoria's Secret.

8 ) Οι γυναίκες πασχίζουν να αποκτήσουν τις αναλογίες σας , ενώ οι άντρες το κατακρίνουν. Τελικά, ποιος τύπος γυναίκας έχει μεγαλύτερη "πέραση";

Νομίζω, οι γυναίκες που νιώθουν καλά με τον εαυτό τους, και το σώμα τους.


Ευχή : Εύχομαι  πολλές επιτυχίες, αποκλειστικότητες και να προβάλει και νέους ανθρώπους που έχουν ταλέντο σε αυτό που κάνουν. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου