Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

Κατερίνα Σκαμνοπούλου -χορεύτρια

Κατερίνα Σκαμνοπούλου

1)      Πώς πήρες την απόφαση να δουλέψεις ως χορεύτρια σε club?
Έγινε εντελώς τυχαία ένα καλοκαίρι όταν είχα φύγει από την κανονική μου δουλειά (νοσηλεύτρια) και είχα μια πολύ καλή μου φίλη που εκείνη την περίοδο χόρευε στο w το καλοκαιρινό και μου είχε πει αν θα ήθελα να χορέψω μέχρι να ξαναβρώ δουλειά για να βγάζω κάποια χρήματα και είχα δεχτεί..

2)      Τι νιώθεις όταν ανεβαίνεις στο μπαρ και σε βλέπουν όλοι;
στην αρχή η αλήθεια είναι ότι ντρεπόμουν είχα αρκετό άγχος ....έπειτα μου άρεσε να ανεβαίνω και να μεταβιβάζω την ενέργεια μου στον κόσμο..

3)      Ασχολείσαι από μικρή με το χορό ;
τον χορό τον είχα σαν χόμπι από μικρή γιατί μου άρεσε να χορεύω ....Ειχα αρχίσει με παραδοσιακούς χορούς σε πολύ μικρή ηλικία και μετά ασχολήθηκα με rnb και λίγο reaggeton..

4)      Στον ελεύθερό σου χρόνο πως διασκεδάζεις;
Χαλαρά πράγματα συνήθως καφέ σινεμά κτλ

5)      Αυτό που κάνεις θέλει πάθος και τόλμη. Στην προσωπική σου ζωή είσαι το ίδιο τολμηρή ;
Ό, τι και να κάνεις βασικά στην ζωή σου στην σημερινή κοινωνία θέλει θάρρος και τόλμη και έτσι έχω μάθει να είμαι και στην προσωπική μου ζωή.

6)      Στο μέλλον τι θες να κάνεις;
Ευελπιστώ κάποια στιγμή να ξαναεργαστώ ως νοσηλεύτρια και πάλι γιατί αυτή την στιγμή δεν κινείται τίποτα ...δυστυχώς.

7)      Κάνεις καταχρήσεις ή είσαι του μέτρου;
Επειδή κάνω αρκετά υγιεινή ζωή και λόγω γυμναστηρίου δεν κάνω καθόλου καταχρήσεις.

8)Αγαπημένο σου τραγούδι όταν χορεύεις;
            Αγαπημένο τραγούδι tomorrow land the way you see the world....

8)      Στο εξωτερικό θα μπορούσες να βρεις μια δουλειά; Κι αν ναι, θα έφευγες;
Στο εξωτερικό όχι δεν θα έφευγα γιατί δεν μπορώ να αφήσω το σπίτι και την πατρίδα μου η αλήθεια είναι.

Ευχή για το περιοδικό:
σας ευχαριστώ πολύ και εύχομαι όλα καλά και καλύτερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου