Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013

Πρόσωπα : Γιώργος Λιβάνης

1)      Σε έχουμε δει σε πολλά talent show ( greek idol, x-factor). Σου άρεσε σαν εμπειρία;

Η συμμετοχή μου σε αυτά μου άφησε μια πολύ γλυκιά ανάμνηση. Στο Χ-Factor απέκτησα πολύ καλές φιλίες. Ένα παράδειγμα είναι ο αδελφικός φίλος μου που πια δεν είναι στη ζωή Κωνσταντίνος Γκαβας που μου έχει γράψει και το αγαπημένο μου κομμάτι "Στρατόπεδο Καβύλη" ,ένα κομμάτι το όποιο με έχει στιγματίσει και θα το έχω πάντα πολύ ψηλά σε ό, τι και να κάνω.  Επίσης στα παιχνίδια λόγω των θετικών και αρνητικών κριτικών σχολίων που δέχτηκα οι γνωριμίες μου στον καλλιτεχνικό χώρο έγιναν περισσότερες με αξιόλογα άτομα. Έκανα γνωριμίες με τον Νίκο Μουρατίδη τον Γιώργο Θεοφάνους (ο οποίος είναι ίσως και ο αγαπημένος μου σύνθετης αυτή τη στιγμή), γνωριμίες που στο μέλλον πιθανόν χρειαστούν.
                                                                                                                                             
2)      Μετά από τις εμφανίσεις σου σ΄ αυτές τις εκπομπές είχες γίνει πια γνωστός. Πως σου φαινόταν αυτή η αλλαγή στη ζωή σου;

Η αλήθεια είναι ότι η προβολή που είχα από τα παιχνίδια  γίνεται αισθητή. Ακόμα και τώρα όταν ακούνε το όνομα μου με ρωτάνε διάφορα και με αναγνωρίζουν. Έχουν περάσει όμως 3 χρόνια από την τελευταία μου συμμετοχή και έχω αλλάξει και εγώ ο ίδιος, έτσι πιστεύω πως τώρα πια ανοίγω ένα δικό μου δρόμο.

3)      Πιστεύεις ότι η "αμνησία" είναι μία καλή λύση μετά από έναν χωρισμό;

Μετά από κάθε χωρισμό στο μυαλό και στη ψυχή κάθε ανθρώπου υπάρχουν καλές και κακές αναμνήσεις. Θεωρώ τις καλές αναμνήσεις πρέπει να τις κρατάμε σαν εμπειρίες ζωής και τις κακές αναμνήσεις πιστεύω πως πρέπει να τις διαγράφουμε πατώντας ένα <κουμπί> που λέγεται αμνησία. Με αυτό το τρόπο θα γίνουμε "Πάλι δυνατοί".

4)      Είσαι δυνατός;

Σαν άνθρωπος είμαι δυναμικός αλλά στις διαπροσωπικές μου σχέσεις είμαι ευαίσθητος και συναισθηματικός, έτσι πολλές φορές απογοητεύομαι χωρίς όμως να το βάζω κάτω και να παραιτούμαι. Προσπαθώ στις περιστάσεις που πρέπει να φανώ δυνατός  να στηρίζω τους ανθρώπους που αγαπώ και με αγαπάνε.

5)      Το τραγούδι σου πάει πολύ καλά. Σκοπεύεις να βγάλεις κι άλλα;

Αυτήν την περίοδο ετοιμάζω το δίσκο μου που περιλαμβάνει  νέα  όμορφα τραγούδια.  Αυτή τη στιγμή έχω στα χέρια μου 3 κομμάτια εκ των οποίων τα δυο είναι του πολύ καλού μου φίλου και συνεργάτη Βασίλη Δήμα και το άλλο είναι του αχτύπητου διδύμου Γιάννη Κερμανίδη-Τάσου Μπλάθρα που πιστεύω θα αφήσουν εποχή στο Ελληνικό τραγούδι, και σε στίχους του Γ.Τσοπάνη. Είμαι σε επικοινωνία με κάποιες δισκογραφικές εταιρίες ώστε να μπορέσω να αναδείξω την δουλεία μου όπως πρέπει. Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να αγαπήσει ο κόσμος αυτό που κάνω .

6)      Σε τρομάζει η οικονομική κρίση που βασανίζει και τον καλλιτεχνικό χώρο ;

Είναι γεγονός ότι η δουλεία αυτή εξαρτάται από την διάθεση που έχει ο κόσμος για έξοδο. Επειδή μου αρέσει να είμαι ρεαλιστής με φοβίζει αυτή η κρίση που ταλανίζει υπερβολικά τον χώρο στον όποιο συγκαταλέγομαι αλλά πιστεύω πως ο Έλληνας δεν μπορεί να απομονωθεί και να περιοριστεί  με κανέναν τρόπο. Μπορεί να μην διαθέτει τα χρήματα που διέθετε κάποτε για την διασκέδαση του αλλά δεν θα υπάρξει τέλμα. Θέλω  να ελπίζω πως η Ελληνική δισκογραφία θα ξαναβρεί το πρόσωπο της και πως θα μπορούμε να ελπίζουμε ξανά σε μια "μουσική" με γερές βάσεις.

7)      Με ποια μουσικά πρότυπα μεγάλωσες;

Τα ακούσματα μου είναι η παραδοσιακή και λαϊκή μουσική ,όπως και οι σπουδές μέταλλα δεν περιορίζομαι μόνο σε αυτά. ακούω όλες τις μουσικές ανά το κόσμο όπως jazz ,rock,μου αρέσει παρά πολύ η ανατολίτικη μουσική κ.α. μπορώ να ακούσω χίλια πράγματα μαζί. Δε θα με δεις ποτέ να ακούω κάτι συγκεκριμένο π.χ. εκεί που ακούω pavaroti στα καπάκια βάζω oum kalthum και μετά Νταλάρα.

8)      Έχεις περάσει δύσκολες επαγγελματικές περιόδους ; Αν ναι,  τι σου δίδαξαν..

Η πιο δύσκολη επαγγελματική περίοδος ήταν η φετινή. Αν και μέσα στο 12-13 έκανα τα πρώτα μου δισκογραφικά βήματα, η  χρονιά αυτή δεν είχε αρκετές συνεργασίες. Υπήρξαν πολλές αλλαγές σε συμφωνίες που είχα κάνει, αναβολές και διαφωνίες. Αλλά κατανοώ αυτό που έγινε γιατί είναι επόμενο της κατάστασης που βιώνουμε. Πιστεύω πως το ίδιο πρόβλημα έχουν και άλλοι συνάδελφοι μου, με μεγαλύτερη σταδιοδρομία στο χώρο. Αυτό όμως που κατάλαβα είναι ότι πρέπει να συμβαδίζουμε και να εκτιμάμε ό, τι έχουμε, να είμαστε αληθινοί ο ένας με τον άλλον ώστε να μην υπάρχουν προστριβές.

9)      Σαν νέος καλλιτέχνης στον χώρο, ποια πιστεύεις ότι είναι η μεγαλύτερη δυσκολία που έχεις αντιμετωπίσει μέχρι τώρα;
Δεν πιστεύω πως σαν νέος έχω περάσει κάποια δυσκολία καλλιτεχνικά. Προσπαθώ όσοι με πλαισιώνουν να είναι επαγγελματίες. Πάνω στην δουλειά δεν έχω κάποια κακή ανάμνηση ,και αν είχα .......... την διαγράφω γιατί είμαι άνθρωπος που δεν κρατεί κακία σε κανέναν, προχωράει μπροστά χωρίς να επαναλαμβάνει τα ιδία λάθη.



Να σας ευχαριστήσω ιδιαίτερα για την πολύ όμορφη συζήτηση που κάναμε. Εύχομαι και εγώ σε εσάς να κάνετε όμορφα πράγματα με στυλ, επίπεδο, ποιότητα και να πραγματοποιήσετε κάθε όνειρο και στόχο σας. Εις το επανιδείν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου