Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Πρόσωπα: Μαρία - Γιώτα Μαστορέλη - δημοσιογράφος

1)  Σε παρακίνησε κάποιος ή κάτι στην απόφασή σου να γίνεις δημοσιογράφος ;

ΑΠ: Όχι, δε με παρακίνησε κάποιος. Η απόφαση ήταν προσωπική. Μου άρεσε η διαδικασία του επαγγέλματος να ασχολούμαι καθημερινά με διαφορετικά πράγματα και να τα παρουσιάζω με μια θετική αύρα.

2) "Κάθε αρχή και δύσκολη". Το δικό σου ξεκίνημα πως περιγράφεται ;

ΑΠ: Αισθάνομαι τον εαυτό μου τυχερό μάλλον, το ξεκίνημά μου ήταν εύκολο. Παράλληλα με τις σπουδές μου κατόρθωσα να εργάζομαι και γενικώς είχα καλές προτάσεις μερικές από τις οποίες μάλιστα απέρριψα.

3)      Ποιος τομέας του επαγγέλματος σε "γεμίζει";

ΑΠ: Αν κι έχω ασχοληθεί με όλα σχεδόν τα είδη του ρεπορτάζ εκείνο που με εξιτάρει είναι το ρεπορτάζ ποδοσφαίρου. Πάντως, θέλω να κινούμαι ελεύθερα με συνεντεύξεις, και θέματα προσωποκεντρικά.
4)      Προτιμας την αθλητική δημοσιογραφία;

ΑΠ: Προτιμώ το αθλητικό ρεπορτάζ γιατί είναι ζωντανό. Βεβαίως, έχω μια εξειδίκευση στο αθλητικό Gossip.
5)      Υπάρχει αξιοκρατία στο χώρο ;

ΑΠ: Η κρίση έχει αλλάξει γενικώς τις ισορροπίες γιατί το επάγγελμά μας έχει πληγεί ανεπανόρθωτα. Οι αξίες αναγνωρίζονται αλλά χρειάζεται πολλή υπομονή.

 6) Είναι ουτοπικός ο κόσμος της δημοσιογραφίας ;
ΑΠ: Η αληθινή δημοσιογραφία δεν έχει καμία σχέση με την εικόνα που πλασαρίστηκε την προηγούμενη δεκαετία όπου κυριαρχούσε τοlifestyle. Είναι πιο σκληρή από όσο δείχνει…

7) Μία θετική ανάμνηση από την πορεία σου;

ΑΠ: Πολλές καλές στιγμές έζησα όταν δικά μου θέματα αναδείχτηκαν στα πρωτοσέλιδα της εφημερίδας «Εξέδρα των Σπορ».

8) Θα έφευγες στο εξωτερικό;
ΑΠ: Όχι. Είμαι απόλυτη. Επιμένω ελληνικά…

 9) Τώρα πού σε διαβάζουμε ;
ΑΠ: Είμαι εξωτερική συνεργάτιδα της εφημερίδας Real και βρίσκομαι σε συζητήσεις με εφημερίδα της Θεσσαλονίκης.

 10) Τα σχέδιά σου για το μέλλον;
ΑΠ: Θα με ενδιέφερε να ασχοληθώ με την τηλεόραση αλλά δεν είναι και εμμονή. Αρκετές φορές μου έχουν προτείνει να αναπτύξω πρωτοβουλία για κάτι διαδικτυακό αλλά προς το παρόν είναι μια σκέψη.

11) Κατατάσσεται στα επικερδή επαγγέλματα ή περνάει τη δική του κρίση ;
ΑΠ: Πριν από μερικά χρόνια θα ήταν διαφορετική η απάντηση. Σήμερα, όχι κατηγορηματικά. Η απουσία διαφήμισης ελέω κρίσης έχει συρρικνώσει τα έσοδα και επομένως, η ζήτηση είναι μικρή και η προσφορά μεγάλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου