Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013

Εφραίμ Δημήτρης - ο αγαπημένος Μυτιληνιός κομμωτής των Αθηναίων

1.                   Κομμωτής με ειδικότητα τα extension ?
Είμαι κομμωτής με ειδικότητα στα extentions και όχι μόνο.

2.                   Από πόσο χρονών είπες ότι θα ακολουθήσεις αυτόν τον κλάδο;
Από τα 17 ήθελα να ακολουθήσω  την Κομμωτική

3.                   Οι γονείς σου αντέδρασαν;
Οι γονείς μου ήθελαν να ασχοληθώ με κάτι άλλο,  δεν ήθελαν να ασχοληθώ με την κομμωτική  αλλά στην πορεία της καριέρας μου εκτός  από το ότι το αποδέχτηκαν τους άρεσε .

4.                   Πώς το  εξελίσσεις;
εξέλιξα την κομμωτική με σεμινάρια στο εξωτερικό . Επίσης, συνεργάστηκα στην πορεία και ήμουνα μαθητευόμενος  σε πολλούς  καταξιωμένους κομμωτές –κομμώτριες

5.                   Η οικονομική κρίση φάνηκε στο χώρο σου;
Φυσικά,  φάνηκε η οικονομική κρίση έχει φανεί και στο χώρο μου.

6.                   Έχεις μειώσει τις τιμές;
Ναι, έχω μειώσει τις τιμές και κάνω και εκπτώσεις

7.                   Σε μια γυναίκα είναι πιο εντυπωσιακά τα μακριά ή τα κοντά μαλλιά;
θεωρώ ότι τα μακριά μαλλιά σε μια γυναίκα είναι  πιο εντυπωσιακά από τα κοντά γιατί της δίνουν θυληκότητα και την κάνουν πιο σέξυ

8.                   Σου αρέσουν τα extreme look ακόμα και σε έναν άντρα;
Ναι, μου αρέσει ένας άντρας  να κάνει extreme look  και πρώτα τα δοκιμάζω στα δικά μου μαλλιά (γέλια).

9.                   Πως σε έμαθε και σε αγάπησε ο κόσμος;
Ο κόσμος με αγάπησε από τα περιοδικά μόδας , από τα κομμωτήρια που εργαζόμουνα κι από την τηλεόραση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου