Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

Πρόσωπα :Νίκος Μάρκογλου

 Ο Νίκος, γνωστός ως dj του ρυθμού τα τελευταία χρόνια και όχι μόνο, είναι πολυάσχολος αλλά και πολύ επιτυχημένος. Κοινωνικός αλλά και σοβαρός ταυτόχρονα. Μα πιο πολύ είναι δικός μας για μία αποκλειστική μουσική συνέντευξη!!  Πώς είναι τελικά να είσαι dj ;
markoglou title
Τι είναι το ράδιο για σένα;

Το Ραδιόφωνο είναι το μόνο μέσο που έχεις άμεση επαφή και επικοινωνία με τον ακροατή. Το ραδιόφωνο για μένα είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου, καθώς ασχολούμαι μαζί του τα τελευταία 16 χρόνια της ζωής μου.

Πόσα χρόνια είσαι στο ρυθμό;

Στον ρυθμό είμαι 9 Χρόνια στην μεσημεριανή ζώνη, με μια εκπομπή που είναι στις top εκπομπές με τις μεγαλύτερες ακροαματικότητες.

Γιατί έγινες dj;

Ξεκίνησα Πολύ μικρός να έχω το ¨μικρόβιο¨ του DJ ! Από μικρή ηλικία ήθελα να παίζω μουσική και να βλέπω τους άλλους να διασκεδάζουν με τα τραγούδια που επιλέγω . Μεγάλη ευθύνη και τότε, αλλά και τώρα, γιατί δεν μπορείς να παίξεις με την διασκέδαση του Έλληνα.

Αντίθετα, θα μπορούσες να γίνεις τραγουδιστής;

Ξέρω και εγώ ένα πολύ καλό ανέκδοτο με τον Τοτό  (γέλια) !Με τίποτα δεν θα μπορούσα να ήμουν τραγουδιστής δεν έχω το ταλέντο αυτό.

Τι μηνύματα λαμβάνεις από τους ακροατές σου;

Πολλά και ενδιαφέροντα. Οι ακροατές κυρίως θέλουν να ακούν καλή μουσική που να τους κάνει να ξεχνούν τα καθημερινά προβλήματα και τις έγνοιες .

Θεωρείται καλοπληρωμένη δουλειά;

Είναι μια  δουλειά που σου επιτρέπει να ζεις αξιοπρεπώς.

Πλέον το επάγγελμα του dj ακούγεται πολύ. Ποιος όμως ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους;

Ένας καλός DJ πρέπει να μουσικές γνώσεις και να είναι καλός σε όλα τα είδη μουσικής, χωρίς εμμονές και κόμπλεξ.

Εκτός από το ράδιο,  ασχολείσαι  και με κάτι άλλο;

Εκτός από DJ και ραδιοφωνικός παραγωγός, έχω και τη δική μου επιχείρηση. Είμαι ιδιοκτήτης του «Marmelo» . Ένα all day cafe-bar-restaurant στο Μαρούσι, στο Agora center, που λειτουργεί καθημερινά από νωρίς το πρωί για καφέ, φαγητό ή αργότερα για ποτό και home coctails.

Πώς ξεκινάς τη μέρα σου;

Ξυπνάω νωρίς διαβάζοντας τα νέα της ημέρας , ενημερώνομαι  για το τι έχει συμβεί, αλλά και για το τι θα γίνει μέσα στην ημέρα. Φυσικά όλα αυτά γίνονται με τη συνοδεία μουσικής, γιατί το πρώτο πράγμα που κάνω όταν ξυπνάω είναι να βάλω ραδιόφωνο.

1002481_703210003026125_852738017_n
1239879_607766412600194_1228252867_n


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου