Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

Πρόσωπα: Γιώργος Κατίδης - ποδοσφαιριστής!


Τον τελευταίο καιρό έχει απασχολήσει πολύ τόσο τα ελληνικά όσο και τα ξένα ΜΜΕ για την εμφάνιση του στο γήπεδο ενώ πλέον μας εκπροσωπεί επάξια στο εξωτερικό. Ο λόγος ανήκει στον 21 χρονο ποδοσφαιριστη Γιώργο Κατιδη.
 
1) Μετανιώνεις εύκολα;
  Όχι. Ό, τι κάνω το πιστευω και είμαι σιγουρος γι αυτο. Μαρεσει να κάνω λάθη. Απ' αυτά μαθαίνω. .

 2) Έφτασες στο σημείο να χαρακτηριστεις ο πιο πολυσυζητημενος ποδοσφαιριστης το 2013. Πώς αισθανεσαι γι αυτό;
.Σίγουρα. Ο σκοπος μου ήταν και είναι να με σχολιαζουν μόνο για τις ποδοσφαιρικες μου ικανότητες. Αυτο με έκανε να νοιωσω άσχημα, σαν να γκρεμίζονται τα "όνειρα μου".

3) Ουδέν κακον αμιγές καλού τελικά;
 Συμφωνω απολύτως. Ηθικο δίδαγμα μου χει γίνει αυτό.

4). Πώς είναι το επίπεδο στο ιταλικό πρωτάθλημα;
  Το επίπεδο (ακόμα και στην Β' κατηγορία που αγωνιζομαι εγώ) είναι αρκετα καλό-υψηλό. Όλοι δειχνουν να σε σεβονται και να σε υπολογιζουν εδώ. Οι συμπαικτες μου είναι φανταστικοί. Πάντα συνεργασιμοι. Εχω κάνει αρκετους φίλους. Ολα εδω κυλουν ομαλά και φυσιολογικά.

5.) Στη Ελλάδα το ποδόσφαιρο περνάει "κρίση";
Νομίζω αυτο το πιστευουν όλοι και φένεται κυρίως μέσω του πόσο δεν μας υπολογίζουν έξω -στην Ευρώπη- . Στο χέρι μας είναι να βελτιωθουμε.. θέλει καθαρο μυαλό.. και ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ !!

 6)Θεωρείς πως ένα φασιστικό καθεστώς θα βελτιώσει την κατάσταση της χώρας;
Σε καμία περιπτωση.. αυτο θα τα κάνει πιό μπαχαλο τα πραγματα. Τουλάχιστον εγώ.. είμαι πολύ μακρια απο αυτές τις ιδεές .

7.)Μετά το ποδόσφαιρο. .τι;
 Μετά το ποδόσφαιρο.. οικογένεια !! Φίλοι.. και η κοπελιαα μου. Ολοι αυτοι βέβαια είναι πιό πανω απ το ποδοσφαιρο. Όσον αφορά τα hobby μου.. μαρεσει το μπιλιάρδο.. πολύ η δράση γενικά. Λάτρευω τα ηλεκτρονικά παιχνίδια (κυρίως Pro) . Αισθάνομαι πάλι 'παιδί', μέσω αυτών .

 8.)Ποιον είχες ως πρότυπο όταν ξεκινούσες την καριέρα σου;
Πρότυπο είχα και έχω τον Ροναλντίνιο. Λατρευω την " ποδοσφαιρική του ευφυία" και τον καλό του χαρακτήρα. Άπειραα respect γι αυτόν !

9.)Υπάρχει κάτι που θαυμάζεις στις ομάδες του εξωτερικού εν αντιθέσει με τις ελληνικές;
Το κλιμα στις ευρωπαικες ομάδες ειναι διαφορετικο.. πιο κεφατο..πιο ανετο..σε κάνουν να νοιωθεις ξεχωριστος (!).. πρωταγωνιστής !!

 10.)Θεωρείς ότι πλήρωσες ακριβά την άγνοιά σου;
Το έχω ξαναπει. Ναι.. το θεωρω, και απότι φανηκε η κοινωνια δεν συγχωρει ούτε τους 29χρονους.

11.)Στόχος σου; Να καλυτερευω συνεχως και αυξανόμενα με την πάροδο του χρόνου. Βήμα- βημα.. να προχωράω.. χωρις πολλους τραυματισμούς.. και με "μπολικη" ευτυχία, σε όλους τους τομείς.

Σ' ευχαριστώ. ×

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου