Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Πρόσωπα : Αναστασία Κατμερτζή

1)      Πότε και πως αποφάσισες να ασχοληθείς με το modeling?
Με το modeling ασχολούμαι επαγγελματικά εδώ και τρία χρόνια και όλα ξεκίνησαν από έναν γνωστό mananger μοντέλων ο οποίος με προσέγγισε ενώ διασκέδαζα σε γνωστό νυχτερινό κέντρο.

2)      Μπορείς και το συνδυάζεις εύκολα με τις σπουδές σου στη γυμναστική ακαδημία?
Η γυμναστική ακαδημία είναι μια πολύ δύσκολη και απαιτητική σχολή με πολλές υποχρεωτικές παρουσίες! Συνεπώς, πρέπει να πηγαίνω κάθε μέρα για να παρακολουθώ όλα τα μαθήματα τα οποία είναι υποχρεωτικά! Με λίγη προσπάθεια όμως, όλα γίνονται! Θέλω να πάρω το πτυχίο μου ανεξάρτητα με τις άλλες μου δουλειές!

3)      Παράλληλα, είσαι και τραγουδίστρια.  Ποιο από τα τρία επαγγέλματα πιστεύεις ότι σε εκφράζει καλύτερα?
Η μεγάλη μου αγάπη είναι το τραγούδι και εκεί θα επικεντρωθώ!

4)      Το χειμώνα θα σε δούμε σε κάποιο σχήμα?
Ευτυχώς το χειμώνα έχω κλείσει με πολύ δυνατό σχήμα με τον αγαπημένο μου έλληνα τραγουδιστή!!! Αλλά ακόμα δεν μου επιτρέπεται να αποκαλύψω περισσότερα.

5)      Θα έφευγες στο εξωτερικό ?
Μόνιμα δεν ξέρω αν θα έφευγα στο εξωτερικό πάντως τον επόμενο μήνα έχω κλείσει μία φωτογράφηση στο Βουκουρέστι! Όπου εκεί θα γίνω αφίσα σε γνωστό εμπορικό κέντρο για Τρίτη συνεχόμενη φορά!

6)      Πες μου 5 tips που ακολουθείς για ένα υγιές και όμορφο σώμα.
Κοιμάμαι καλά, τρώω πολλά φρούτα, αποφεύγω το πολύ αλκοόλ, πίνω πολύ νερό και το βράδυ τρώω ελαφριά μια σαλάτα συνήθως!

7)      Όταν νιώθεις εξαντλημένη από τις υποχρεώσεις σου, τι κάνεις?
Χαλαρώνω πολύ όταν βλέπω στο σπίτι μου μια ταινία  με παρέα ή και μόνη μου.

8)      Υπάρχει κάποιος που σε βοηθάει? Όπως για παράδειγμα, ένας mananger?
Έχω πολλούς γνωστούς στο χώρο και ανθρώπους που με στηρίζουν. Ένας από αυτούς είναι και ο κ. Psounopoulos!


Ευχαριστώ πολύ το superstar.gr και την Ξένια Καραμάνου για αυτήν την υπέροχη συνέντευξη!!! πολλά φιλιά , υγεία και να μην  τα παρατάτε ποτέ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου