Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Αποκλειστικό – Νικόλαος Παπαζήσης By Xenia!


Αποκλειστικό – Νικόλαος Παπαζήσης By DjXone & Xenia!
Πιστεύεις ότι η αγάπη σου για τη μόδα είναι ένα γονίδιο που κληρονόμησες από την οικογένεια σου;
Ναι φαντάζομαι πως το να έχω περάσει τα παιδικά μου χρόνια μέσα σε μια βιοτεχνία γεμάτη ραπτομηχανές, πατρόν και τόπια υφασμάτων ήταν κάτι σαν ιός που ευτυχώς δεν ίασε ποτέ!!! Άλλωστε σε πιο παλιά συνέντευξη είχα δηλώσει πως όταν γεννήθηκα τα δύο πρώτα αρώματα για εμένα σε αυτή τη ζωή ήταν της μητέρας μου και του υφάσματος!
10 χρόνια γεμάτα λάμψη, μόδα, στυλ και συνεργασία με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και όχι μόνο. Τι σου έμεινε από όλη αυτήν την πορεία;
Επί δέκα χρόνια εργάστηκα σε αρκετούς τομείς της μόδας πρόλαβα τις καλές εποχές των περιοδικών των κλιπ και της διαφήμισης έζησα όμως και τη πτώση… τη πτώση των χρημάτων, της ποιότητας και κυρίως της διάθεσης για πρόοδο στην Ελληνική μόδα… τι μου έμεινε λοιπόν? Αναμνήσεις και ελπίδα!!!

Ο σχεδιαστής – στυλίστας είναι ένας άνθρωπος που πρέπει να “πιάνει” τον παλμό των εξελίξεων, να ρισκάρει και να φτάνει στην πηγή της δημιουργίας πριν από τους άλλους. Τι χρειάζεται για να έχει επιτυχία λοιπόν το αποτέλεσμα της δουλειάς του;
θα ήθελα να μου επιτρέψετε να απαντήσω μονολεκτικά σε αυτή την ερώτηση…. ΈΝΣΤΙΚΤΟ!

Το μεγαλύτερό σου άγχος ;
Το μεγαλύτερο μου άγχος ήταν πριν από δέκα χρόνια το 2004 όταν φανταζόμουν τον εαυτό μου επαγγελματικά το 2014… δοξάζω τον θεό κ τους συνεργάτες μου γιατί είναι καλύτερο απ’ότι το είχα φανταστεί… τώρα όσο για το 2024 εύχομαι για αρχή να είμαι καλά και όλα θα γίνουν.

Μάρτιος 2013.. Ημερομηνία σταθμός στην καριέρα σου αφού λάνσαρες την πρώτη σου αντρική κολεξιόν “Νικόλαος”. Ποιο πρότυπο άντρα επιδίωξες να προβάλλεις;
Ας μη πέσουμε στην παγίδα του “προτύπου”… ένας άνδρας μπορεί να είναι άκρως γοητευτικός αρκεί να έχει αυτό που λείπει από τον άνδρα του 2013 αυτοπεποίθηση και τόλμη.

Οι Έλληνες πιστεύεις έχουν καλό γούστο στην ενδυμασία; Παράλληλα, σε ποια χώρα θα έδινες τον τίτλο “το κέντρο της μόδας”;
Κέντρο της μόδας για το Ανδρικό κατ,αμέ είναι το Μιλάνο όσο για τους Έλληνες και τη μόδα έχουμε ακόμα δουλειά για να τους τα “φτιάξουμε”.

Με το νέο σου fashion show ” God save the queen” έδωσες ροκ χαρακτήρα στον Οκτώβρη. Μοντέλα όπως ο Κώστας Φραγκολιάς και μοναδική Πολύμνια Παπαδέα και άλλα πολύ μεγάλα ονόματα ήταν εκεί για να δώσουν τη δική τους νότα στην υπέροχη δουλειά σου. Αλλά τώρα θέλω να μου τα πεις από τη δική σου οπτική γωνία.
Δε μπορώ σε καμία περίπτωση να κρίνω εγώ τη δουλειά μου… μάλλον άρεσε γιατί αλλιώς δεν εξηγείται ότι έχω το τετραπλάσιο σχεδόν ενδιαφέρον από πελάτες σε σχέση με το ArrenWalk του Μαρτίου!

Τι “σχεδιάζει” το ανήσυχο μυαλό σου τώρα;
Τώρα “σχεδιάζω” τις παραγγελίες που είχα για χονδρική μετά το show και φυσικά τα νέα σχέδια για το Δικό μου κατάστημα Diverso στο Γαλάτσι!

“Στόχοι” “όνειρα” και “φιλοδοξίες” . Σε ποια πιστεύεις κ ποια επιδιώκεις;
Πιστεύω σε όλα μου τα όνειρα, άλλωστε η ζωή μου έδειξε πως όλα τα όνειρα μπορούν να πραγματοποιηθούν!!!

Έχουν ειπωθεί πολλά για τον αθέατος κόσμο της μόδας..ποια είναι αλήθεια και ποια ψέματα;
Όλα είναι αλήθεια!!! (Γέλια) αυτό δε θέλετε να ακούσετε? Ναρκωτικά, ίντριγκες, μίσος έχει πλάκα… συμβαίνει και στα καλύτερα σπίτια! Πάντως ως απάντηση σε όσους λένε πολλά έξω από τον χορό, λέω μόνο πως στο λύκειο που πήγα είχε πιο πολύ “βρωμιά”.

Θα ταύτιζες το πρότυπο ιδανικής γυναίκας με το πρότυπο του ιδανικού μοντέλου;
Δεν είναι βασανιστικό να βάζουμε πρότυπα παντού; Παιδιά Rock σχεδιαστής είμαι η Rock δεν έχει πρότυπα ούτε κανόνες! Το πρότυπο είναι ένα… ο εαυτός μας!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου