Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

Πρόσωπα :Μιχαλης Καλφαγιάννης- DJ

Πολλοί από σας τον έχετε δει, ακούσει , θαυμάσει στο πλευρό της Ναταλίας Γερμανού και στην εκπομπή "Η Γερμανού ξανάρχεται".. Ποιος είναι όμως ο Μιχάλης Καλφαγιάννης;



1)   Πότε κατάλαβες ότι θα γίνεις DJ ;
Από 7 χρονών βρισκόμουν πάντα γύρω από τον χώρο της μουσικής σπουδάζοντας κλασσική κιθάρα , αρμονία και θεωρία. Μεγαλώνοντας άρχισαν τα πρώτα πάρτι στα σπίτια φίλων και συμμαθητών όπου υπήρχε η ανάγκη να παίζει κάποιος μουσική και επειδή το μικρόβιο το είχα από μικρός γύρω στα 12 μου χρόνια ξεκίνησα να λέω ότι θέλω να γίνω Dj. Μου άρεσε πολύ να βλέπω τον κόσμο να διασκεδάζει και να χορεύει το οποίο το απολαμβάνω κάθε ώρα και στιγμή όπως τότε… έτσι και σήμερα!

2)  Είναι όντως τόσο εύκολο όσο νομίζουν όλοι;
Αν κάποιος πραγματικά αγαπάει την μουσική και του αρέσει να παίζει μουσική για τον κόσμο και όχι για τον εαυτό του νομίζω ότι βρίσκεται στο σωστό δρόμο.
Χρειάζεται βέβαια μουσική παιδεία, φαντασία και μεγάλο εύρος ακουσμάτων, διότι το να μάθεις να κάνεις αλλαγές δεν είναι δύσκολο, το θέμα είναι να μην είσαι βαρετός, να μην παίζεις τα ίδια και τα ίδια και να μπορείς να ανταποκριθείς στο εκάστοτε κοινό που έχεις μπροστά σου καθώς διαφέρουν πολύ οι καταστάσεις που έχει να αντιμετωπίσει ένας Dj
 
3) Φέτος συνόδευσες μουσικά την εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού. πώς προέκυψε αυτή η συνεργασία και τι εντυπώσεις σου άφησε;
Φέτος είχα την μουσική επιμέλεια της εκπομπής της Ναταλίας Γερμανού ‘’Η Γερμανού Ξανάρχεται’’ στον Ant1 και είμαι πολύ ικανοποιημένος για αυτή την συνεργασία από όλους τους ανθρώπους που συμμετείχαν σε αυτό το project.
Ήταν η πρώτη μου τηλεοπτική εμπειρία και δόξα το θεό όλα πήγαν πολύ καλά. Οι χρόνοι σε ένα γύρισμα είναι πολύ πιεστικοί και η μουσική επιμέλεια έχει τεράστιες διαφορές από ένα Dj set
Εγώ προσάρμοσα την μουσική μου πάνω στον εκάστοτε καλεσμένο για να βγει ένα ωραίο αποτέλεσμα αλλά φυσικά και πάνω στην Ναταλία Γερμανού η οποία είναι γνώστης της παγκόσμιας μουσικής και αποτέλεσε τον καλύτερο σύμβουλο μου στο πλατό τις ώρες των γυρισμάτων.    
 Η συνεργασία μας προέκυψε τελείως τυχαία και ουσιαστικά την τελευταία στιγμή καθώς έψαχναν καιρό για Dj στον Ant1 και έπειτα από σύσταση της Θωμαΐδα Πλατυπόδη στην Ντέμη Φιντιρίκου έγινε η συνάντηση με την Ναταλία και όλη την ομάδα της παραγωγής .
 
4) Σε αγχώνει όλος αυτός ο ανταγωνισμός που υπάρχει, ιδίως στο χώρο της τηλεόρασης;
Δεν συντρέχει κανένας απολύτως λόγος άγχους, ο ανταγωνισμός μου αρέσει να υπάρχει σε όλες τις στιγμές της ζωής μου, αισθάνομαι ότι με κάνει καλύτερο και λειτουργεί ως κίνητρο.

5)  Ασχολείσαι και με κάτι άλλο εκτός από τη μουσική;
Εκτός από την μουσική έχω σπουδάσει Μηχανολόγος Μηχανικός και είμαι ιδιοκτήτης της Forward Consulting [www.fwdc.gr] η οποία είναι Συμβουλευτική Επιχειρήσεων και ασχολείται με Επενδυτικά Προγράμματα, Χρηματοδοτήσεις Επιχειρήσεων και Συστήματα Διασφάλισης Ποιότητας
Έχω δημιουργήσει και το www.easyparty.gr το οποίο ασχολείται με την οργάνωση Εταιρικών αλλά και Προσωπικών Εκδηλώσεων και καλύπτει όλες τις λεπτομέρειες για ένα επιτυχημένο event
Επίσης στον ελεύθερο μου χρόνο παίζω μπάσκετ ερασιτεχνικά στην ομάδα ΑΟ Αμπελοκήπων.
 
6)  Μετά από την τηλεοπτική σου προβολή αυξήθηκαν οι θαυμάστριές σου;
Η τηλεόραση είναι ένα μέσο που έχει μεγάλη απήχηση και σίγουρα κάνει γνωστή την δουλειά σου σε ακόμα περισσότερο κόσμο .

7)  Ο DJ πρέπει να είναι και ψυχολόγος; δηλαδή χρειάζεται να σταθμίζεις την ατμόσφαιρα που υπάρχει στο μαγαζί ώστε να βάζεις τα κατάλληλα τραγούδια ή επιλέγεις πάντα αυτά που αρέσουν σε σένα;
Η βασική δουλειά του Dj είναι αυτή να ψυχολογεί τον κόσμο στον οποίο απευθύνεται η μουσική του! Πρέπει να σηκώνει το κεφάλι και να βλέπει γήπεδο και όχι μόνο τα decks του, για να πιάσει τα γούστα του μεγαλύτερου ποσοστού αυτών που τον ακούνε. Βέβαια το ύφος της μουσικής δεν θα πρέπει να ξεφεύγει και από το στυλ που προστάζει ο εκάστοτε χώρος, χρειάζεται μια ισορροπία
 Εμένα προσωπικά μου αρέσει να παίζω τα τραγούδια που αρέσουν στον κόσμο, που τις περισσότερες φορές τυγχάνει να αρέσουν και σε εμένα!
 Αλώστε στην Ελλάδα οι περισσότεροι αρέσκονται να χορεύουν και να τραγουδάνε τα τραγούδια που παίζει ο Dj και όταν δεν τα ξέρουν λίγο χάνουν τον ρυθμό τους και ξενερώνουν…
 
8) Τις νύχτες εμφανίζεσαι κάπου;
Τις νύχτες εμφανίζομαι παντού όπου με καλούν!
Έπειτα από την ολοκλήρωση ενός ακόμα επιτυχημένου χειμώνα στα Bar του κέντρου της Αθήνας, έχω ξεκινήσει το καλοκαιρινό μου tour σε Club & Beach Bars σε όλη την Ελλάδα, στα όμορφα νησιά μας και την Κύπρο!
 
9) Εσύ αλήθεια, πώς διασκεδάζεις;
Εγώ διασκεδάζω όταν σε βλέπω να χορεύεις και σου μεταδίδω την ενέργεια μου από τα Decks και φυσικά χορεύω κι εγώ!
  Πέρα από αυτό όμως βγαίνω αρκετά συχνά έξω και επιλέγω μέρη που βασικός παράγοντας είναι η μουσική φυσικά! Είμαι εύκολος στην διασκέδαση μου και με την απαραίτητη καλή παρέα όλα τα μέρη γίνονται όμορφα, δείχνω μια προτίμηση στα μπαράκια του κέντρου της Αθήνας αλλά τρελαίνομαι για καλοκαιρινά Beach Bar και Cocktail μέχρι το πρωί…
 
10) Αν δεν έχεις καλή διάθεση , αλλά πρέπει να εμφανιστείς κάπου, τι κάνεις;
Πάντα έχω καλή διάθεση όταν πρέπει να εμφανιστώ κάπου και δεν στο λέω απλά για να στο πώ! Η διάθεση μου φτάνει στα ουράνια μόνο που θα δω τον κόσμο και θα ανταλλάξουμε ενέργεια όλα τα άλλα εκείνη την στιγμή δεν έχουν σημασία όπως και να είμαι! Έτσι λειτουργώ και στην ζωή μου δεν αφήνω την αρνητικότητα να με επηρεάσει .

11) Έχεις φλερτάρει ποτέ μία κοπέλα με τραγούδι ;
 Φυσικά και το έχω κάνει διακριτικά πάντα, με εμπνέει να παίζω μουσική πρώτα για τις γυναίκες που ξέρουν να ξεσηκώνουν και τους άντρες!

12) Επόμενο βήμα;
Το επόμενο άμεσο βήμα είναι να κάνω ένα μεγάλο Beach Party στην Αθήνα μαζί με όλους τους φίλους μου! Αισθάνομαι ότι λείπει πολύ κάτι τέτοιο και το αναζητά ο κόσμος από τα μηνύματα που λαμβάνω.

Δεν φεύγεις από το σπίτι χωρίς... :Το μυαλό μου ,Την καρδιά μου, Τα κλειδιά μου και το χαμόγελο μου!
Αγαπημένο σου τραγούδι...: Όλα τα τραγούδια τα αγαπώ , αυτή την εποχή με ξυπνάει το Happy του Pharrell Williams και ringtone στο κινητό μου έχω Macklemore Cant Hold Us
Θεωρείς πετυχημένο καλλιτέχνη:  Ανάμεσα στους πολλούς καλλιτέχνες και συγκροτήματα που θαυμάζω ξεχωρίζω τον Jay Z, τον Justin Timberlake, την Beyoncé, την Shakira, την Rihanna και τους Red Hot Chili Peppers
Βαριέσαι αφόρητα ... :Τους πεσιμιστές και αυτούς που νομίζουν ότι ο κόσμος γυρίζει γύρω τους
Η τέλεια γυναίκα... :Είναι αυτή που αποδέχεται όλες τις ατέλειες της, έχει φινέτσα και διαθέτει μεγάλη δεξαμενή χιούμορ


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου